pátek 20. ledna 2017

Sestavte si šatník na 100 %


Většina z nás zná ten frustrující pocit když stojí před skříní a nemá co na sebe! Mně se to stává téměř každý den těsně před odchodem do práce, když civím 5 i více minut do skříně, jestli v ní nějakým kouzlem nenajdu poklad.
Psala jsem tady už o tomto tématu základní kousky šatníku. V novém roce mi začaly na email chodit newslettery z internetové stránky Perfect Basics. Ani netuším, že jsem se přihlásila k nějakému odběru, ale musím uznat, že pár dobrých tipů jsem na jejich stránkách objevila. Jako  např. poskládat si šatník z 80% nadčasových kousků a zbývajících 20% trendy:

80 % nadčasových kousků
Nestárnoucí kousky, které budete nosit do jejich roztrhání. Patří sem kvalitní džíny v oblíbeném střihu, bílá hedvábná halenka, kvalitní tričko v oblíbené základní barvě, kožená bunda, trenčkot nebo kabát...nejvíce času při nakupování byste měly strávit právě při pořizování těchto kousků.






20 % trendy kousků
Zbývajících 20 % tvoří trendy oblečení, které vašemu vzhledu dodají ten pravý šmrnc. Puntíky, proužky, barevné doplňky apod.

A čím si oživit šatník? Tady jsou 4 tipy outfitů sestávající z jednoho základního kousku:



A ještě pár obrázků editorky Sabriny z blogu Perfect Basic:





2 komentáře:

Unknown řekl(a)...

👍 půjdu "zkontrolovat" šatník... Určitě bude potřebovat doplnit 😁.. taky do něj dost často poránu civím 😲

Tynka_125 řekl(a)...

Teorie je to pěkná, ale mě se všechno oblečení po čase okouká, takže ho nenosím a jen se mi v šatníku válí. Vyřešila jsem to tak, že jsem si našla eshop second hand a oblečení, které jsem neměla víc jak měsíc na sobě tam posílám. Takhle mám furt místo ve skříni na nové oblečení a přitom staré věci jen tak nevyhodím :-) .

Nejlepší koncert U2 v Dublinu

Bylo nebylo...před 40 lety se v irském Dublinu dala dohromady legendární kapela U2.  Ve stejném roce jsem se narodila i já. Před zhruba 20 l...